I den här videon så svarade några bisexuella på vad lesbiska tänkte om dem. Och jag håller verkligen med om nästan allt. När Arielle frågar "Do you think that it is okay for a lesbian to be turned off by the fact that someone likes P*nis". Jag gillade svaret från en tjej (hon i svart), hon svarade "I understand lesbians being put off by that, because that is stuff that they don't like". 
Jag frågade min tjej också vad hon tyckte om det här ämnet och om förra videon som jag har lagt upp, eftersom hon är lesbisk. Hon svarade att det inte spelar någon stor roll, att alla är lika och har samma rättigheter. Underbaraste flickvännen man kan ha!♥
 
videolänk ↓
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

Rnouna

13 May 2014 17:02

beautiful words
vackra ord :p

Svar: Yess!;)
bisexualgirl.blogg.se

Tess

13 May 2014 20:25

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Svar: Vad roligt Tess! Du får ha en bra kväll!;)
bisexualgirl.blogg.se

milina.blogg.se

14 May 2014 02:22

Bra citat!
Jag tror att alla är bisexuella mer eller mindre. Man blir kär i personen, inte könet!

Svar: Ja visst är det! Ja exakt, fast inte riktigt alla. Kanske bara Bi-curious! ;)
bisexualgirl.blogg.se

Rania

14 May 2014 17:38

very good :)

Svar: thanks
bisexualgirl.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej