Vissa människor vet om i tidig ålder att de är bisexuella medans andra har svårt för att definera sina känslor, som mig då. Jag visste inte om jag gillade bara killar, tjejer eller båda och det är samma sak för killar, kan gå åt båda hållen. När jag var yngre så hade jag små "crush" i mina tjejkompisar, men jag visste aldrig vad det betydde tills nu när man tänker efter. Jag trodde det var normalt att känna så. Senare började jag tänka att jag kanske inte var 100% Straight, eftersom jag alltid gav komplimanger till den hetaste tjejen i klassen. Det gjorde jag varje dag när jag såg henne. Jag har blivit kallad lesbisk innan när jag sa till en av min vänner att hon hade en "hot ass" (då sa jag det i omklädningsrummet). Men när jag först visste om att jag var bisexuell så var jag äldre, när jag hade en enorm Crush på min bästavän och ända sen dess så har jag vetat 100% att jag är bisexuell. Men vem vet kanske jag blir straight eller lesbisk eftersom kvinnornas sexualitet är "fluid", alltså den ändras med åren. 


Kommentera gärna om hur ni visste om att ni var Bi-les eller gay.♥          
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

N

12 May 2014 10:29

Pinsamt hot ass

Svar: nä, inte så värst!
bisexualgirl.blogg.se

Anonym

12 May 2014 10:33

När jag kysste en tjej

Svar: Okej, när var detta då? :)
bisexualgirl.blogg.se

Anonym

12 May 2014 10:40

Ni bisexuela e fake

Karine

25 Mar 2016 20:55

Min berättelse liknar din rätt så mycket :) tänkte likadant som liten och sen vart jag kär i min lesbiska vän och nu har vi varit tillsammans i snart ett år :) älskar din blogg

Kommentera

Publiceras ej