Vissa folk tror att bara för att man är bisexuell och att man har ett förhållande med en kille så är man helt plötsligt straight och vice versa när man är tillsammans med en tjej så är man lesbisk. Det går mig på nerverna ibland, dom borde gå och läsa på lite om vad bisexualitet menas!

En annan sak också är att om man säger till någon person att man är bi, gay/lesbisk så tror dom helt plötsligt att man ska ragga på dom eller att man vill hoppa i säng med dom. WHAT!? Det är inte alls sant och det har hänt mig ett antal gånger. Alltså vi har en egen typ som vi gillar (som etc blodiner/brunetter eller Feminina/mindre feminina), bara för att vi är Bi, gay eller lesbiska så betyder inte det att vi kommer att ragga på just dig!

 
 
 

9 kommentarer

Anonym

14 May 2014 14:34

De är bara att ignorera såna

Karinkitako

14 May 2014 14:39

hej, fin blogg kolla in min blogg jag bloggar om olika låtar.
kram

Svar: Tack:) kram
bisexualgirl.blogg.se

Milina

14 May 2014 16:36

Bra inlägg!
- tack för din kommentar :)

Svar: Tack Milina!
Inga problem;)
bisexualgirl.blogg.se

Rania

14 May 2014 17:37

nice

Julie

14 May 2014 17:43

nice photo

Angus

14 May 2014 21:31

Sv tusen tack
Ja du folk kommer alltid va okunniga och smått dumma, ;)

Svar: Ja, det är sant.;) Men fortfarande störande! hehe..
bisexualgirl.blogg.se

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

14 May 2014 21:40

förstår dig helt! Varför skulle man vilja ragga på ALLA för att man är bisexuell, inte direkt så att jag blir tokig i alla killar jag möter för att jag är straight?

Svar: Ja, du ser. Vissa folk förstår bara inte! >.<
bisexualgirl.blogg.se

Sandra

14 May 2014 23:16

Håller med dig helt!

Svar: Tack Sandra!:)
bisexualgirl.blogg.se

Mikxki

15 May 2014 11:13

Håller med dig! Det är så ofta som man hör folk som har förutfattade meningar. Det är som att jag som straight inte skulle vara kompis med killar för att man skulle tro att alla vill hoppa i säng med en. Det är precis samma sak bara att man råkar gilla olika kön! :)

Svar: Ja eller hur Mikxki, det är exakt samma sak men det är bara synd att vissa har svårt för att fatta det. Bara okunniga som beter sig så!
bisexualgirl.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej